Wodociągi Kieleckie dla żeglarzy

-->
Archiwum Serwisu

Zaawansowane wyszukiwanie pelnotekstowe
Znajdz artykuly zawierajace w tresci lub tytule fraze: ENTER
* szukane tytuly (i w ogle frazy) trzeba wziac w cudzyslowy, np: "Puchar Prezydenta"
UWAGA! wazne sa plusy i minusy!
* wpisanie do wyszukiwarki +Basia +OOM znajdzie newsy, gdzie sa OBYDWA te slowa albo obydwie frazy +"Puchar Prezydenta" +"Olimpiada Młodzieży"
* wpisanie +Basia -OOM znajdzie te teksty w ktrych JEST slowo 'Basia' i NIE MA slowa 'OOM'
* wpisanie Basia OOM bez zadnych znakw znajdzie teksty gdzie jest ALBO napis Basia ALBO napis OOM

Proste wyszukiwanie ciągu znaków
Znajd newsy zawierajce w tresci cig znakw: ENTER
Korzystamy z tej wyszukiwarki, gdy wyszukiwanie pełnotekstowe nie działa.

To wyszukiwanie szereguje posty od najnowszych w odróżnieniu od pełnotekstowego, które wybiera na początek najbardziej popularne teksty

Jak to dziala:
* wpisujemy ciąg znaków bez cudzysłowów, plusów, minusów i gwiazdek, np.: Olimpiada Młodzieży jesli takie znaki są w tekście newsa, to zostaną wyświetlone

pokaz wydarzenia roku: 2023, 2022, 2021, 2020, 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2009, 2008, 2007, 2006, 2005, 2004, 0,

pokaz wydarzenia miesica: styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień, październik, listopad, grudzień,
Zagle Kielce:
2011-06-19, Janusz Kasiak, ,

Puchar Starosty Nowotarskiego, Frydman 2011

To był pracowity weekend dla naszych żeglarzy. Zawodnicy klasy Optimist gr A i B oraz Nivea Błękitne Żagle wyruszyli na regaty do Frydmana k. Nowego Targu, gdzie przez dwa dni (18-19 czerwca 2011 roku) ścigali się po Zalewie Czorsztyńskim. Asia i Wiktoria niestety się nie popisały, być może daje już o sobie znać zmęczenie, dlatego po regatach planujemy 2-tygodniową przerwę. Natomiast bardzo duże postępy widać u Krzyśka, który z wyścigu na wyścig coraz lepiej żeglował. Basia i Hubi podeszli do tych regat chyba zbyt luźno, dopiero w drugim dniu (czytaj: po odprawie) było widać u nich duże zaangażowanie i walkę do ostatniego metra:)

Wyniki naszych zawodników w klasie optimist gr A i B:
1 miejsce - Basia Mazurek (dziewczęta gr. B)
2 miejsce - Hubert Kasiak (chłopcy gr. B)
3 miejsce - Asia Dobrut (dziewczęta gr. A)
8 miejsce - Wiktoria Grabowska (dziewczęta gr. B)
9 miejsce - Krzysztof Kopacz (chłopcy gr. B)

NIVEA "Błękitne Żagle"
Pierwsze regaty 10-tej edycji Programu Nivea Błękitne Żagle, w których wzięli udział młodzi zawodnicy UKS Zalew Kielce. Nasz „team” składał się z 10 zawodników - 9 w kategorii Nivea oraz 1 w grupie B. Dla siódemki zawodników grupy Nivea były to pierwsze zamiejscowe regaty w klasie
Optymist, a w zasadzie pierwsze prawdziwe regaty. Pierwszy dzień przy wietrze 2-3 B dał radę wszystkim zawodnikom grupy Nivea i to nie ze względu na siłę wiatru, choć takie warunki na kieleckim Zalewie są rzadko, ale z powodu ilości wody i przestrzeni jaką zobaczyli. Zaczęło się od wywrotki Konrada, który jednak zasługuje na uznanie, ze względu na właściwe zachowanie, dzielne próby postawienia łodzi i mimo, że się nie powiodło absolutny brak lęku, co zaowocowało w drugim dniu regat. Konrad zgłosił również sędziemu fakt, ze niesłusznie ulokowano go na piątej pozycji. Fakt ten został nagrodzony przyznaniem mu nagrody „Fair Play” – puchatego morświna. Na pochwałę zasługuje też Kacper Kałuża, który żeglował jak długo mógł i zrezygnował dopiero, jak już faktycznie zmagania przerosły jego siły. Poprosił spokojnie o podholowanie do brzegu. Honor dzielnie ratował jedyny przedstawiciel naszej sekcji w grupie B Maciek, który choć nie mógł nawiązać wyrównanej walki z innymi, żeglował do końca. Mimo poprawności żeglugi widać było wyraźne braki w taktyce, zwłaszcza na halsówce, a i technika prowadzenia łodzi też pozostawiała wiele do życzenia. Drugi dzień był już o wiele lepszy, więcej zawodników ukończyło biegi. Znów wyróżnił się Konrad, który ścigał się do samego końca i najdłużej ze wszystkich został na wodzie. Podsumowując zmagania należy powiedzieć, że ucząc się pływać na małym akwenie zawodnicy nie są psychicznie nastawieni na większy akwen i głównie to jest przyczyną kłopotów. Większe odległości między kolegami, odległość do brzegu oraz trudniejszy kontakt z trenerem powoduje obawy i brak koncentracji na własnych działaniach. Receptą na to jest po prostu opływanie, poznanie różnych akwenów. Osobiście miałem do siebie pretensje, że zabrałem słabszy silnik (5KM) a nie 10-cio konny. Mimo, ze w Siemianach ten mniejszy zdał egzamin, to tu był za słaby. Specjalne podziękowanie dla trenera Janusza i kolegi Marka za pomoc w holowaniu.

KOR czyli rodzice spisali się bardzo dobrze choć wiem, ze mieli wiele obiekcji, powiem tak...po prostu regaty tak wyglądają i już. Jak widać dzieci są bezpieczne i mimo, że zmokły i trochę zmarzły nikt nie miał nawet kataru.... W tym miejscu pozwolę sobie na wzmiankę o „naszym” kierowcy p. Marku Dziwoniu z firmy Dextur, który jeździ z nami na większość wyjazdów i jest po prostu niezastąpiony, a z tego co ćwierkają mewy wiemy, że może być to jego ostatni wyjazd z nami – Serdecznie dziękujemy i życzymy wszystkiego najlepszego w nowych przedsięwzięciach. Wszystkim bardzo dziękuję za udział i pomoc.

Trener - Robert Majewicz

Grupa B
25 – Maciej Pierzak

Relacja Konrada Śliwy:
Na regatach podobało mi się: że pierwszego dnia nie wiedziałem gdzie płynąć. Potem miałem wywrotkę ja i moja optymistka leżeliśmy w wodzie. Był tam inny trener, ale mnie nie widział, jakieś 5 minut leżałem w wodzie. Potem przypłynął trener i powiedział mi, co mam zrobić, jak wracaliśmy wzięliśmy Kasie. Potem jak się wysuszyłem to poszedłem z Michałem na strzelnicę. 2 dzień - zacząłem regaty. Wystartowałem. Nie wiem jak ale zająłem 11 miejsce. Poszliśmy na zakończenie. Każdy z nas dostał medal i dyplom i kubek z pastą i szczoteczką. I dostałem nagrodę fair play, z której jestem zadowolony. A potem wróciliśmy do domu o godzinie 22:00.

Relacja Pawła Garmulewicza:
Na regatach podobał mi się hotel. Strasznie długo zajęło nam przygotowanie łódek. Podobało mi się jezioro, było większe i nie było przycumowanych dużo omeg. Pierwszego dnia był za mocny wiatr, wystartowałem, ale nie ukończyłem, bo się wystraszyłem. Bom latał jak szalony i nie mogłem sobie poradzić. Mój kolega Konrad się wywrócił z łódką i ja prawie też. Trener musiał nas odholować. Drugiego dnia było dobrze, ukończyłem jeden wyścig na 21 pozycji. Trochę sobie nie radziłem, ale jak na pierwsze regaty nie było aż tak źle, mam nadzieje że w następnych będzie lepiej. Najbardziej zakumkałem się z Mikołajem i Szymonem, lubię też Konrada . Fajne było strzelanie z łuku i gra w piłkę nożną. Podobał mi się pokaz tresowanych psów. Na pewno z miłą chęcią pojadę na następne regaty.
[ Uzyskaj pełną informację o wydarzeniu ]

2011-06-19Puchar Polski Centralnej, Zegrze 2011
2011-06-12Otwarte Mistrzostwa Małopolski, Kraków Bagry 2011
2011-06-05Match racing w Krakowie 4-5.06.2011
2011-06-01Dzień Dziecka z Hornem.
2011-05-29Złoty Puchar Mazur, Węgorzewo 2011
2011-05-22XVII Międzynarodowe Regaty Ekologiczne , Kraków 2011
2011-05-08Asia w Pucku na zgrupowaniu z Kadrą Małopolski, 2011
2011-05-08Otwarte Mistrzostwa Polski LOK, Pyskowice 2011
2011-04-17Zgrupowanie i regaty o Śląski Puchar Optimista, Rybnik 16-17 kwietnia2011
2011-03-06II Ogólnopolskie Zawody Żeglarzy w Narciarstwie i Snowboardzie, Niedzica 2011